Algemene voorwaarden

Prijzen

Al onze prijzen zijn in euro’s, inclusief BTW. Prijswijziging en/of typefouten onder voorbehoud.

Orderbevestiging

U ontvangt van ons een orderbevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven e-mail adres.

Afhalen

Afhalen kan uitsluitend op afspraak in Groningen. U wordt op de hoogte gesteld zodra uw bestelling klaar staat.

Betaling

Betaling vindt plaats via IDeal, vooraf Overschrijven of contant bij afhalen.

Levering

We leveren 95% van onze producten uit voorraad. Als u op werkdagen voor 17.00 besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. Uw bestelling wordt dan de volgende dag bezorgd. Het kan gebeuren dat uw artikel niet op voorraad is. We zorgen er dan voor dat uw bestelling binnen 2-3 dagen geleverd wordt. Levering van de producten geschiedt tot de eerste deur op de begane grond. Indien wij de producten niet kunnen afleveren door afwezigheid en/of anderszins zullen we extra vracht-, transport-, verzend- en/of opslagkosten in rekening brengen.

Afkoelingsperiode

Binnen 14 dagen na bestelling kunt uw producten via de Retouren pagina retour aanbieden. De aangeleverde zending dient compleet, onbeschadigd en in ongeopende verpakking geretourneerd te worden. Retouren: worden -tenzij schriftelijk anders overeengekomen- uitsluitend aanvaard binnen 14 dagen na bestelling. Kosten voor retour zending komen voor eigen rekening. In geval van beschadiging en/of geopende verpakkingen behouden wij ons het recht voor de retourzending te weigeren. Indien wij producten niet kunnen afleveren door afwezigheid en/of anderszins, en welke retour komen, zullen wij verzendkosten in mindering brengen op de creditering van de bestelling.

Eigendomsvoorbehoud

Alle goederen blijven eigendom van Limmie’s Vloerenservice tot het factuurbedrag geheel en zonder enig voorbehoud is voldaan.

Garantie

Op alle door ons geleverde goederen gelden de door de fabrikant opgestelde garantievoorwaarden en termijnen. De garantieaansprakelijkheid gaat nooit verder dan het bedrag van de door ons geleverde goederen.

Controleplicht

U wordt geacht de afgenomen goederen te controleren op hoedanigheid, aantal, en beschadigingen. Na acceptatie van de goederen is hierop geen reclamering meer mogelijk.

Verwerking

Limmie’s Vloerenservice accepteert geen enkele aansprakelijkheid voor klachten welke zijn ontstaan door verwerkings-, en/of montagefouten van derden.

Privacy van Gegevens

Uw Persoonlijke gegevens zullen niet aan partners of aan derden worden verstrekt.

Klachten

In geval van klachten dient u binnen 14 dagen na het vaststellen van de klacht Limmie’s Vloerenservice hiervan schriftelijk of per Email op de hoogte te stellen. Wij nemen dan direct contact met u op en zullen de klacht al dan niet samen met een vertegenwoordiger van de fabrikant/importeur komen beoordelen. In alle overige gevallen is het Nederlands recht van toepassing.